2017年7月10日 星期一

遊走戲棚 - 大澳

終於走到入大澳啦!


今次忙忙無去周圍食嘢,不過上網一search都有好多大澳美食推介,所以都唔駛我share。


反而想share住水上棚屋體驗之旅
說實在……我呢個水上人都未住過棚屋,今次可以係東方威尼斯之稱嘅大澳,真係好榮幸。


其實棚屋都唔係咁易租借到,加上有屋主一家三口住緊,所以西面公主唔好意思全屋影,只係影左我瞓嘅房間。
話你知……棚屋雖然細細地,但都有兩層,今次我住嘅上層仲有兩間房間,出面仲可以整多個雙人床鋪。


不過我地呢代都好幸福,雖然瞓過好硬嘅床墊,卻從來未試過瞓咁硬嘅木板,最初瞓上去真係有啲唔慣,但當係熱辣辣嘅夏天瞓上去……涼浸浸原來都幾舒服。






瞓醒又係時候行番棚裡面準備,大澳嘅環境真係又靚又舒服,如果下次有時間一定要慢行享受一下裡面嘅風情。

沒有留言:

張貼留言